شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند محسن رضایی: شاید آمریکایی‌ها بدنبال گذراندن مسابقات جام جهانی و یا حتی انتخابات باشند و در نهایت مذاکرات عاقبتی نداشته باشد نحوه فعالیت ادارات البرز اعلام شد؛ بازگشت به روال عادی از ۳۰ خرداد + جزییات ساعت کاری دستور معاون اول برای شفاف‌سازی پرونده قاچاق مس به کجا رسید؟ ارتش: دست بر ماشه و گوش‌ به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده‌ایم حماس: مقاومت لبنان در حال رقم زدن فصلی بزرگ از قهرمانی است عراقچی: فرقه مرگِ نسل‌کش تهدیدی برای تمام بشریت است هشدار ایران نسبت به تداوم جنگ افروزی رژیم اشغالگر علیه لبنان پزشکیان: اگر مردم را به صرفه‌جویی دعوت می‌کنیم، دولت باید پیشگام باشد

سخنگوی قرارگاه خاتم: تمام پایگاه‌هایی که مبدأ تجاوز علیه ایران باشند، در زمین، دریا و فضا مورد اصابت سنگین قرار خواهند گرفت

سخنگوی قرارگاه خاتم: تمام پایگاه‌هایی که مبدأ تجاوز علیه ایران باشند، در زمین، دریا و فضا مورد اصابت سنگین قرار خواهند گرفت سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: کشور‌هایی که فضا و امکانات در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار نداده‌اند، تا به این لحظه هدف ما نبوده و از این پس هم هدف نیستند، اما تمام پایگاه‌هایی که مبدأ تجاوز علیه ایرانِ جان باشند، همانند قبل، در زمین، دریا و فضا مورد اصابت سنگین قرار خواهند گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - 2026 March 07
کد خبر: ۳۰۳۴۵۷

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در پیامی ویدئویی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران منافع و حاکمیت ملی کشور‌های همسایه را محترم دانسته و تاکنون هیچ تعرضی به آنها نداشته است، گفت: هر نقطه‌ای که مبدأ تجاوز علیه ایران باشد، هدفی مشروع بوده و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی، هرگز کوتاه‌آمدنی در کار نخواهد بود.

وی عنوان کرد: کشور‌هایی که فضا و امکانات در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار نداده‌اند، تا به این لحظه هدف ما نبوده و از این پس هم هدف نیستند، اما تمام پایگاه‌هایی که مبدأ تجاوز علیه ایرانِ جان باشند، همانند قبل، در زمین، دریا و فضا مورد اصابت سنگین قرار خواهند گرفت.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص): با بیان اینکه «به صراحت می‌گوییم، زدیم و نابودشان کردیم تا عبرتی باشد برای هرکسی که به ملت ما تعرضی کند»، ادامه داد: بدانید، از حالا به بعد، هر آن‌چه که به نامِ دشمن، مجدد و مشابهِ این پایگاه‌ها، تاسیسات و تجهیزات ساخته شود، با ضربات کوبنده، دوباره و دوباره نابود خواهد شد.

سرهنگ ذوالفقاری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیرو‌های آمریکا برای عبور از تنگه هرمز به‌شدت استقبال می‌کند و انتظار آنها را می‌کشد، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپرتانکر بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفت‌کش‌هایی که اخیراً هدف قرار گرفتند را به یاد آورند؛ در این نبرد، بعد از ورود عمودی به منطقه، هیچ تضمینی نیست که خروج شما نیز عمودی باشد؛ این موضوع درباره کشتی‌هایتان نیز وجود دارد، با این تفاوت که ممکن است به‌صورت شناور قصد ورود داشته باشید، اما هیچ بعید نیست که به‌صورت عمودی در قعر خلیج فارس فرو نروید...

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در پایان به زبان انگلیسی خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت:

«A reminder to the corrupted Island-man:

The ground and the map of the war is in our hands.

This will continue...»

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار